torsdag 7 juni 2012

Min sista dag

Idag är det min sista här på Umeå Turistbyrå. Det är innebär en hel del blandade känslor. Samtidigt som jag är jätteglad, för det här betyder att imorgon är jag en nyexaminerad kommunikatör, så känns det tråkigt att inte komma till kontoret varje dag och arbeta med gänget. Fast å andra sidan, det här är inte sista gången vi ses vilket gör det mycket lättare att säga hejdå till alla. Fram tills dess så kommer här en liten kompott av saker som jag kommer att sakna:

  • Johannas skratt. Hon skrattar både mycket och hög, man blir själv lika glad varje gång man hör det.
  • Mitt spartanskt inredda kontor. Kan man adoptera ett kontor? Eller iaf få delad vårdnad?
  • Alexandras ticks. Det kan variera från att säga "meep meep" i en hel vecka till att behöva sitta på samma plats som alltid i fikarummet.
  • Diskussionerna på rasterna. Vi täcker in vardagliga diskussioner som vädret och livsviktiga frågor som vad som egentligen är godast, choklad eller lakrits.
  • Måndagsmötena. En av veckans bästa stunder om ni frågar mig.
  • Förvirringen när mikron inte startar.
  • Den helt härliga mixen av åldrar och personligheter.
  • och mycket, mycket mer!


Tack för min tid här på turistbyrån, och tack till er som följt både bloggen och vår Facebook. Fortsätt med det!

Ni har varit helt underbara!

Kramar Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar