tisdag 15 maj 2012

När katten är borta...

... så dansar praktikanten på skrivbordet!

Både igår och idag var/är min handledare, Erja, i Malmö för Swedish Workshop. Hon träffar researrangörer för att i framtiden få ännu fler att besöka oss i underbara Ume. Känns lite grann som att jag har FF (Föräldrafritt). Hade det inte varit för att det sitter fler i kontorskorridoren kanske jag hade startat hög musik och dansat loss á la Tom Cruise.

Fast nu råkar jag vara av den skötsamma sorten som tar ansvar och fyller mina dagar med möten och andra arbetsuppgifter. På tal om ansvar så har jag sakta men säkert börja lämna över ansvaret för Facebooksidan till personalen. Kände mig som en stolt fågelmamma när jag igår såg det första inlägget på nya sidan skrevs av Magnus. Mer inlägg kommer och dom kommer bara att bli bättre och bättre.

Om ni vill följa deras utveckling så tycker jag att ni ska besöka Facebooksidan: https://www.facebook.com/umeatouristoffice
Sen får ni uppdateringar om vad som händer i Umeåregionen också. Inte helt fel om ni frågar mig.

/Theres

2 kommentarer:

  1. Katten hälsar så mycket från en solig Malmö :-) Vi har haft många roliga möten där vi knytit en hel del nya kontakter. Vi kommer att få många nya och nyfikna gäster framöver. Kul!!!

    SvaraRadera