lördag 19 september 2009

Kronprinsessan på återbesök

Ja, det är inte annat än uppenbart att kronprinsessans besök i Umeå och deltagande i fredskonferrensen på Folkets Hus idag lockar intresserade! Hela veckan har vi delat ut gratisbiljetter till dagens föredrag på Idun. I förmiddag har det varit sista chansen för alla "sista-minutare" att hämta biljetter. De har alla spänt ställt mig frågan "finns det några biljetter kvar"? och många har tillagt "när är det kronprinsessan ska tala"? Ännu finns några biljetter kvar och jag hoppas få dela ut så många som möjligt på de få minutrarna som återstår innan starten kl 13.00! Hade jag inte suttit här hade jag också velat lyssna på Carl Bildt och Prinsessan med flera angående hur de ser på fred och säkerhet framöver..men men man kan inte få allt! Jag har iaf lyckats dela ut 4 biljetter under skrivandet av detta inlägg, kanon!

Om ni av förklarig tidsbrist inte hinner ta er hit och hämta en biljett tipsar jag gärna om SEE-hållbarhetsveckan som bär av stapeln mellan den 21-27 september här i Umeå. Många arrangemang och deltagare finns att hitta via länken ovan.

Trevlig helg!

//Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar