fredag 17 augusti 2012

Surströmming och kaffe

Smaken är ju som ni alla redan vet som den där delade saken. Om inte annat så märktes det igår på vår facebooksida  där våra följare skrev om sina åsikter på premiärdagen för surströmming. Tryck gärna på länken och hoppa in i diskussionen du också.

Jag har aldrig provsmaka surströmming. Vissa kallar rätten för en delikatess medan andra har mindre smickrande namn på rätten. Utan att trampa på någons smaklökar så har jag aldrig vågat smaka på grund av lukten, doftkänslig som jag är.

Något annat som luktar, för att byta samtalsämne, är min andedräkt. Kom tillbaka till Turistbyrån i onsdags. På köpet kom även kaffedrickandet som jag annars undvikit under sommaren. Frågan jag nu ställer mig själv är vad som egentligen luktar värst, min andedräkt med en stank/doft av kaffe eller surströmming...




Njut nu av sommarvädret i helgen, käre läsare!
Smell you later!
//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar