måndag 26 november 2012

Skyltsöndag

Den första juliga helgen har passerat. För den som vill veta är det idag exakt 4 veckor kvar till julafton (även ni som inte ville veta kom tyvärr inte undan). Själv säger jag jippie, jag älskar julen! För att komma i stämning har jag själv invigt julen med att baka lussebullar på lördagen och sedan var jag på turistbyrån på söndagen - det var ju skyltsöndag i helgen. På turistbyrån serverades det glögg och pepparkakor för den som ville. Och det var det en del folk som ville det. Härligt!

Lussebullar för alla smaker.
Senare i veckan ska jag hemma hos mig sätta upp julstjärnor i fönstren, ta fram adventsljusstaken samt några små tomtar. Likaså ska det investeras i amaryllis och hyacinter för dom är ju så fina! På turistbyrån har vi redan gjort julfint!

Hur gör ni?

Julhälsningar (inte en dag för tidigt) Tinna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar