fredag 20 april 2012

Med influenser av Abba

Men hörrni!
Har ni märkt vilken härlig musikhelg det är? Takida, Score, Västerbottens egna pärla Frida Hyvönen och Eric Saade. Allt på en och samma helg, det är inte illa. Av någon anledning kan jag inte låta bli att le lite grann när jag tänker på alla andra som ska gå på spelningarna och njuta av musiken. I ett försök att verka djup tänker jag citera en text som ni troligen känner igen:
"What would life be, without a song or a dance, what are we. So I say, thank you for the music, for giving it to me"

Just nu är det lite skralt på pengar så jag ska roa mig med att vara Dancing Queen i mitt egna vardagsrum i helgen. Money, money, money, Must be funny.... om du har pengar över tycker jag att du ska take a chance, take a chane och se Frida Hyvönen imorgon. Sorry, nu när jag kommit igång med Abba-låtarna så kan jag inte sluta. Lär citera deras låttexter resten av arbetsdagen.

Ha en bra helg!
/Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar