måndag 16 april 2012

Ny Facebooksida

Nu kan jag äntligen dela med mig av vad jag arbetat med. Det känns som jag har suttit på hemlighetsstämplad företagsinformation när jag lite hemlighetsfullt sagt att ni varit tvungna att vänta. Jag har utvecklat en ny Facebooksida åt Turistbyrån för att info om regionens aktiviteter ska kunna spridas ut lättare till besökarna. Det är även ett sätt för VisitUmeå att kunna besvara frågor från dom som hellre vill fråga via Facebbok än mejl/ringa/komma in till Turistbyrån.

Till början är det jag som ansvarar för sidan men kommer sakta men säkert att låta ordinarie personal ta över så dom är självgående när min praktikperiod tar slut. Oroa er inte, jag kommer inte bli sysslolös här dom veckorna jag har kvar. Det finns alltid saker att göra!

Här är en länk till nya Facebooksidan: http://www.facebook.com/umeatouristoffice?ref=tn_tnmn

Gå gärna in och ge er synpunkt och berätta vad för aktiviteter ni vill veta mer om.

/Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar