tisdag 9 oktober 2012

Roliga skyltar i Umeå

På bilden ser du en av mina favoritskyltar från Umedalens Skulpturpark. Småfnissar lite varje gång jag ser den:

Skylten beskriver väldigt bra hur arbetet här på Turistbyrån går. Slutkorrigeringar för årets upplaga av Vinterguiden görs, besökare får hjälp med allt mellan himmel och jord, med mera, med mera.

Vi befinner oss inte alltid i huset hjälper besökare. Förra veckan var Tinna till exempel på Champions Cup för innebandy i Exel Arena för att kunna besvara frågor. Ska se om vi kan få henne att skriva ett blogginlägg om det. Sen har vi ju också vår Facebooksida.

Nu håller jag tummarna för att vädret tillåter mig att ta en till promenad i Skulturparken och spana in fler skyltar. Tills dess så hoppas jag att allt fortsätter att förlöpa fint.

Kram från
En småfnittrig Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar